3 sfaturi pentru website-urile afacerilor mici

Afacerile mici încep, de obicei, de la o idee bună și un buget insuficient pentru dezvoltare. Dacă din lista de cheltuieli nu prea pot lipsi taxele de înregistrare a firmei, angajarea oamenilor sau investițiile necesare în echipamente, ei bine, bugetele de marketing sunt de foarte multe ori reduse până la minimul necesar.

Pentru a stoarce cât mai multe rezultate din toate investițiile în promovare, foarte mulți antreprenori aleg să investească mai mult în online decât în alte canale sau forme de publicitate. Primul canal de promovare pe internet este întotdeauna propriul website. Site-ul companiei a devenit cartea de vizită online, iar consumatorii decid aproape pe loc, doar după design, dacă produsele unei firme merită încercate sau dacă e mai bine să analizeze și oferta unui alt furnizor. Conform unui studiu de la Universitatea de Științe și Tehnologie din Missouri, o persoană are nevoie de doar 2.6 secunde să se focuseze pe un anumit element dintr-o pagină web. Prin urmare, dacă site-ul nu reușește să capteze atenția rapid, ai foarte multe șanse ca vizitatorul tău să devină clientul unui alt competitor.

Pentru că afacerile mici au un interes tot mai mare despre modul în care își pot îmbunătăți prezența online, îți prezentăm trei idei pe care le-am tot văzut dezbătute în ultima vreme de către industria de web development.

 

  1. Platformele de tip DYI sunt utile, însă doar până la un punct

În mod tradițional, companiile angajează firme de design și programare, ca Webgrade, care să le construiască un website de la zero. Însă, de multe ori, antreprenorii aflați la început de drum, în încercarea de a-și limita cheltuielile, apelează la platformele online de tip WordPress sau Wix, unde fiecare persoană, chiar și fără cunoștințe tehnice, poate să pornească un site. Avantajele unei astfel de platforme sunt destul de multe: design-ul, deși limitat în alegeri, este simplu de setat, nu ai nevoie de cunoștințe de programare și nu trebuie să te stresezi cu hosting-ul și serverele. Însă e de reținut ce am spus mai sus: ochiul uman are nevoie de doar 2.6 secunde ca să se decidă dacă îi place sau nu un element web. Prin urmare, chiar dacă alegi să îți creezi site-ul pe o astfel de platformă, recomandarea specialiștilor în web design este să apelezi la profesionist care să îți organizeze informația de pe website pe placul clienților tăi.

 

  1. Experiența pe care o oferă interfața primează

În lumea online, importanța designului și a experienței pe care o oferă interfața unui site este un subiect ce se discută de ceva vreme. Puterea animației și a graficii de a influența performanța unui website nu a fost încă pe deplin exploatată. Însă, întrucât vederea este unul dintre cele mai puternice simțuri ale omului, site-urile care inserează elemente grafice, video sau imagini colorate vor avea tot timpul mai mult de câștigat. Acest lucru se datorează faptului că animațile și culorile intense ale unui homepage crează o atmosferă excitantă și îl reține pe vizitatorul online captivat de ceea ce vede pentru mai mult timp.

 

  1. B2B ar trebui să se inspire de la B2C

Afacerile de tip business-to-business ar avea ce să învețe de la surorile lor business-to-consumer. În ultimii ani, cele mai multe schimbări au avut loc în sfera de e-commerce. Tehnologia a evoluat rapid, iar magazinele online au înțeles că trebuie să ofere adevărate experiențe de cumpărare pentru clienții lor. Următorul pas este ca și companiile care oferă servicii către alte companii să preia aceste tactici. Tehnologia modernă nu se adresează doar unei singure categorii de afaceri, fiecare antreprenor trebuie să găsească modul potrivit pentru a insera noile tehnologii în experiențele pe care le oferă clienților. De aceea, afacerile de tip B2B trebuie să creeze site-uri prin care consumatorii să interacționeze activ cu brandul, așa cum se întâmplă pe site-urile de e-commerce.

 

Neavând cunoștințe în acest domeniu, mulți antreprenorii se lasă descumpăniți de boom-ul de canale și tactici online pe care le pot folosi, și de aceea aleg să meargă pe căile deja bătătorite. Dar afacerile mici ar putea beneficia mai mult de pe urma internetului. Dacă ești un antreprenor la început de drum, lasă-ne să te ajutăm. Putem construi împreună un website care să îți susțină afacerea și să îți aducă maximul de beneficii.

#WEBTRENDS este spațiul nostru de training. Ne lăudăm cu idei noi și originale, folosim ultimele tehnologii în materie de programare și reușim să facem aceste lucruri pentru că suntem mereu ochi și urechi la noutățile din domeniu. Analizăm trend cu trend și decidem împreună ce lucruri ar trebui să fie urgent adoptate și pe care ar fi mai bine să le ocolim.

 

Share: Facebook, Twitter, Google Plus