5 motive să îți faci urgent un website

#WEBTRENDS este spațiul nostru de training. Ne lăudăm cu idei noi și originale, folosim ultimele tehnologii în materie de programare și reușim să facem aceste lucruri pentru că suntem mereu ochi și urechi la noutățile din domeniu. Analizăm trend cu trend și decidem împreună ce lucruri ar trebui să fie urgent adoptate și pe care ar fi mai bine să le ocolim.

 

Ți-ai deschis o afacere și încă stai pe gânduri dacă merită sau nu să investești într-un website. Și tu, ca și alți antreprenori la început de drum, te gândești că nu e neapărat ca orice afacere să fie online, că poate clienții tăi nu caută astfel de servicii pe internet, sau poate că din punct de vedere financiar – pur și simplu nu e momentul. Le-am auzit pe toate. Totuși, cei peste 11 milioane de utilizatori online din România s-ar putea să îți demonstreze contrariul. Ei și cele cinci motive pe care le-am strâns de-a lungul timpului în discuțiile cu clienții noștri.

 

  1. O companie fără website pierde din credibilitate. Clișeul ”dacă nu ești pe internet, nu exiști” este cât se poate de adevărat, mai ales în business. Oamenii s-au obișnuit să verifice totul pe internet și să își formeze o părere în doar câteva secunde, indiferent de domeniul sau profilul serviciului pe care îl caută. Dacă afacerea ta nu este pe internet, potențialii tăi clienți nu te pot găsi rapid, își pot face o părere greșită despre tine și vor trece rapid la unul dintre competitorii tăi. 
  1. Website-ul este principala sursă de informare despre compania ta. Cu alte cuvinte, este broșura ta de prezentare care poate fi accesată oricând, oriunde, de către oricine și-ar dori să lucreze cu tine, fie că este din aceeași zonă cu tine sau dintr-o complet altă parte a țării. În același timp, un website îți permite să actualizezi rapid informațiile despre produsele, serviciile și campaniile tale, mai repede și mai ieftin decât să reprintezi un catalog în mii de exemplare. 
  1. Poți avea spațiul tău personal de publicitate. Imaginează-ți un panou aflat într-o zonă intens circulată, care este al tău pentru totdeauna, poți posta absolut orice vrei tu pe el și nu trebuie să ceri autorizații de la primărie pentru conținutul postat. De fapt, acesta este rolul unui website: să îți permită să comunici nelimitat cu clienții tăi și să le transmiți orice informație crezi că este de folos, să folosești limbajul care crezi că te reprezintă și să fii prezent mereu într-un spațiu populat de 11 milioane de români. 
  1. Un website te ajută să vezi cine sunt clienții tăi. Internetul este atât de miraculous încât îți poate arăta ce fel de oamenii intră pe website-ul tău și ce le place să facă. Prin analizele realizate de Google, poți strânge informații despre preferințele clienților tăi, despre tipologiile lor de consum, despre interesul lor față de anumite produse sau servicii, astfel încât să poți investi în strategii care să aibă o rată mult mai mare de succes și care să îți crească vânzările sustenabil. 
  1. Online, poți crea o relație apropiată cu fiecare dintre consumatorii tăi. Pentru a crește clienți loiali, este important ca afacerea ta să reușească să construiască o relație cu fiecare consumator. Online este mult mai simplu – le poți oferi clienților tăi mai mult decât se așteaptă să primească fără costuri suplimentare, fie că este vorba doar de informații suplimentare sub forma unui newsletter sau oportunități de a fi printre primii care află despre promoțiile și campaniile tale. În același timp, clienții tăi au șansa de a fi în contact cu tine mult mai simplu, ceea ce îi ajută să aibă încredere în compania ta.

 

Dacă ai o afacere și încă nu ai un website, sigur te putem ajuta. Completează formularul nostru de contact și vom găsi împreună varianta cea mai bună pentru tine, în funcție de nevoile afacerii tale, dar și de bugetul tău.

Share: Facebook, Twitter, Google Plus